الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى المحذوفات
زاوية الاقتراحات
انتخابات المنتدى
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="++menooo++, post: 64812, member: 1421"] [CENTER][B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=blue]سلام المسيح[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=blue]ايه رأى الأعضاء الكرام و المشرفيين لو اننا نعمل موضوع مثبت فى المنتدى العام مثلا يكون لانتخاب الاعضاء الى رتبه معينه مثلا الى مشرف او عضو مبارك او اى رتبه اداريه و الهدف منها ان نعرف رأيى كل عضو و اللى يحب يرشح نفسه نعرف اذا كان يستحق او لا و ممكن حد يرشح عضو تانى على قسم معين و نعرف رأى الأغلبيه[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=blue]حبيت اننا نعرف رأى الاعضاء لو كان حد يستحق لان معتقدش انهم هيعرفوا يتواصلوا مع المشرف العام انهم يرقوا شخص معين غير برساله خاصه [/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=blue]طيب ليه برساله خاصه [/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=blue]ممكن نعلمها على العام اى واحد يرشح عضو لرتبه يستحقها يمكن ده يكون رأى اكتر من عضو[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=blue]ممكن اكون عايز ارشح مشرف الى رتبه نائب مشرف عام او نائب مشرف عام الى مشرف عام [/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=blue]لو اقترحتوا مع بعض الكلام ده فى قسم المشرفيين فهتبقى حاجه حساسه شويه بحيث ان ممكن اللى يرشح شخص لنائب مشرف هيخشى انه يترفض و يبقى محرج غير ان الشرف العام هو اللى بيختار فمش بيبقى فيها احراج[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=blue]اما لو الاعضاء فالاعضاء هيقولوا اذا كان ده هيناسبنا انه يكون مشرفنا او لا[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=blue]و يقول كل شخص اسبابه[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=blue]يعنى يقول انه شايفه متميز فى قسم كده و محبوب من كحل الاعضاء و كذا و كذا او انه يقول اننا ننتظر شويه[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=blue]و طبعا الاداره يبقى لها الحق الاعظم فى الرأى[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=blue]منتظر اعرف رأيكم فى تنفيذ الاقتراح ده [/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى المحذوفات
زاوية الاقتراحات
انتخابات المنتدى
أعلى