الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
الصلب و القيامة
منتدى شهر الاعياد (رأس السنة و الميلاد)
الي صاحب عيد الميلاد لك نقول ....
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="+Nevena+, post: 1110241, member: 29907"] [center][size=5][color=navy]طبعا كلنا انهارده بنيهنئ أصحابنا وأخواتنا وكل أسرتنا وجيرانا[/color][/size] [size=5][color=navy]وكل الناس اللي نعرفهم هنا وهناك[/color][/size][/center] [center][size=5][color=navy]بس طبعا مش المفروض ننسي [/color][/size] [size=5][color=red]صاحب عيد الميلاد[/color][/size] [size=5][color=red]الهنا الحنون رب الكون بابا يسوع طفل المذود[/color][/size][/center] [center][size=5][color=navy]الكل لازم يدخل يشارك ويقوله اللي عايزه ليه[/color][/size][/center] [center][size=5][color=red]انا هابدأ[/color][/size][/center] [center][size=5][color=blue]كل سنه وانت طيب يا أجمل طفل مولود[/color][/size] [size=5][color=blue]جيت وحققت لينا كل الوعود[/color][/size] [size=5][color=blue]اتولدت في المذود مثل الفقير وأنت الغني العالي القدير[/color][/size] [size=5][color=blue]جيت وفرحت جنس البشريه لما جيت في بطن أم النور[/color][/size] [size=5][color=blue]جيت علشان تخلصني بدمك المسفوك علي عود صليب أنا الحقير[/color][/size] [size=5][color=blue]نسجد ليك يا سيدنا والهنا وملكنا الحنون مع المجوس[/color][/size] [size=5][color=blue]نسجد ليك وبقوة صليبك دايما علي ابليس هندوس[/color][/size][/center] [center][size=5][color=navy][color=blue]ونهتف بأسمك دايما ونقول[/color] [/color][/size][/center] [center][size=5][color=red]" المجد لله في الأعالي وعلي الأرض السلام وبالناس المسره "[/color][/size][/center] [center][size=5][color=red]كل سنه وأنت طيب يا طفل المذود[/color][/size] [size=5][color=#ff0000][/color][/size] [size=5][color=#000080]وعيد ميلاد سعيد بوجودك دايما وسطنا يا الهنا الحنون[/color][/size] [size=5][color=#000080]ودايما بيك احنا غالبين وبنحقق فيك كل الوعود[/color][/size] [size=5][color=#000080][/color][/size] [size=5][color=red]كل سنه وانت طيب يا يسوع[/color][/size] [/center] [center][size=5][color=#ff0000]كل سنه وانتم كلكم طيبين[/color][/size] [size=5][color=#ff0000]يا اجمل اعضاء في جسد المسيح[/color][/size] [size=5][color=#ff0000]وفي منتدي الكنيسه الجميل [/color][/size][/center] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
الصلب و القيامة
منتدى شهر الاعياد (رأس السنة و الميلاد)
الي صاحب عيد الميلاد لك نقول ....
أعلى