الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
اليمامة العامية
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="sha2awet 2alam, post: 3341102, member: 112445"] [COLOR="Black"][FONT="Georgia"][SIZE="5"][COLOR="Black"][FONT="Georgia"][SIZE="5"][COLOR="Black"][FONT="Georgia"][SIZE="5"][B]هى وصلت للتشهير بينا كمان ؟؟؟؟؟؟؟ نهار مش فايت طيب ايه رأيك بقا ان كلامك غلط !! اينعم غلط احنا مقدمناش رشاوى لحد ( [COLOR="Red"]لعن الله الراشى و المرتشى [/COLOR]) .. انت طلبت الرشوة بنفسك و احنا رفضنا الابتزاز :dntknw:... و بعدين المنتدى كله عارف انى [COLOR="Blue"]انا بس اللى بيتجابلى شيكولاتة:blush2:[/COLOR] .. على آخر الزمن انا اللى هجيبها ؟؟ هٌزِلَتْ ! و بعدين اليمامة 12 سنة و نص ولا حتى 15 ( [COLOR="Red"]فى وش العدو [/COLOR]) انت مالك ؟؟ ايه اللى تاعبك ؟؟ البنت كانت مستحملاها بجلد و قوة و بتخدمها و مريحاها 24 قيراط و حتة .. و ردًا على سؤالك هل انت نقاق ؟؟ نترك الاجابة للقارئ :fun_oops: ياسادة .. يمامة 12 سنة و نص متعايشة فى سلام و امان فى احضان حبيبتى [COLOR="DarkGreen"]حبو:love45: [/COLOR].. يجى البيه فى دقيقة يقر عليها يجيب اجلها و يرقد جثمانها هامدًا بلا حركة ولا حتى رفرفة :dntknw:... قتلها المفترى الظاااااااااالم :smil13: [COLOR="Red"]و بناءًا عليه [/COLOR].. هرفع عليك قضية [COLOR="Blue"]سب و قذف[/COLOR] ( عشان تبقى تقولنا بخل و قحت دى تانى ) و قضية تانية عشان [COLOR="Blue"]وعدتنا و خليت بينا[/COLOR] ( مش هسكت غير اما اخد ترمسى و الايس كريم بتاعها ) و قضية تالتة [COLOR="Blue"]تعويض [/COLOR]( عشان تتشطر و تشهر بينا تانى ) و قيمة التعويض 36 .. يوووووة اقصد باكو شيكولاتة من اللى اد الدراع دة بالبندق و [COLOR="Red"]جلاكسى[/COLOR] مش كادبورى :t17:.. و بعد كل دة .. هلم عليك كل نون فى المنتدى دة و نعرفك ان الله حق يا [COLOR="Magenta"]اسكندرانى مغشوش انت :smil15: [/COLOR] [LEFT][COLOR="Blue"]و الله الموفق و المستعان[/COLOR][/LEFT] [/B][/SIZE][/FONT][/COLOR][/SIZE][/FONT][/COLOR][/SIZE][/FONT][/COLOR] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
اليمامة العامية
أعلى