الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
عالم الكمبيوتر و تطوير و تصميم المواقع
الوحش الالماني Avira Premium Security Suite
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="ehap012, post: 1053198, member: 10893"] [CENTER][FONT=Tahoma][SIZE=4]المفاجأه هي كا الاتي[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]اسطوانه انقاذ[/SIZE][/FONT][URL="http://dlpro.antivir.com/down/vdf/rescuecd/rescuecd.iso"][U][FONT=Tahoma][SIZE=4][COLOR=#000000]Avira AntiVir Rescue System[/COLOR][/SIZE][/FONT][/U][/URL] [FONT=Tahoma][SIZE=4]يعني ايه؟؟؟؟؟؟[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]بكل بساطه برضه هي اسطوانه نعمل بيها انتي فيرس لي الجهاز بس من الدوس ايوه من الدوس ومتخفوش سلها ومفهاش مشاكل[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]وبرضه بي الصور[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]اولا نزلو الاسطوانه بي اخر تحديثات من هنا[/SIZE][/FONT] [URL="http://dlpro.antivir.com/down/vdf/rescuecd/rescuecd.iso"][FONT=Tahoma][SIZE=4][COLOR=#000000]http://dlpro.antivir.com/down/vdf/rescuecd/rescuecd.iso[/COLOR][/SIZE][/FONT][/URL] [FONT=Tahoma][SIZE=4]لما تنزل هاتو اسطوانه فاضيه وحطوها في الريتر واحرق [/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]طريقه الحرق او النسخ بكل بساطه كا الاتي[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]دبل كليك علي الملف اللي لسه منزلينو هايبقي شكل النيرو[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]ونكست وبرن[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]ولو فيها مشكل هاعملها في موضوع لوحده[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]المهم بعد الحرق اعمل رستارت لي الجهاز واتبع الصور الاتيه[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4][IMG]http://members.lycos.co.uk/ehap012/upavira/rec/ARS_bootmenu.jpg[/IMG][/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]الاختيار الاول[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]انك تعمل بوت علي الهارد ديسك وكده الاسطوانه مش ليها لزمه لانك هاتخش الويندوز[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]الاختيار التاني[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]انك تعمل بوت علي الاسطوانه او تخش علي الاسطوانه وده المهم عندنا[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]اختارو 2 ودوسو انتر[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]واستنو شويه هاتظهر الشاشه دي[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4][IMG]http://members.lycos.co.uk/ehap012/upavira/rec/ARS_chooseLang.jpg[/IMG][/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]وهنا نختار اللغه انجلش او دوتش الماني يعني[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]ننزل لي الاسهم ونختار انجلش وندوس مسطره[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]وانتر او اوك[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]ونستني شويه هاتيجي دي[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4][IMG]http://members.lycos.co.uk/ehap012/upavira/rec/ARS_menu_en.jpg[/IMG][/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]ودي اهم شئ[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]نشرح الاختيارات[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]1 قرايه الملفات المساعده والذي منه مش مشكله سيبكو منه[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]2 المهم عندنا اننا نعمل اسكان علي الهارد وده المهم عندنا[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]نختاره نستني لما يخلص وهايعمل دليت عي اي فيرس يلاقيه[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]وده الاهم عندنا[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]3 ده عباره عن اظهار الملفات اللي اتعملها سكان[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]4 حفظ اللوج علي فلوبي[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]5 تعمل اب ديت لي الاسطوانه من ملف لي البرنامج نصيحه اختيار مش مظبط وبلاش منه[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]الاخير تتطفي الجهاز[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]وده كان شرح بسيط يارب بجد يعجبكو وبجد لو حد احتاج شئ يقول و[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]وبي النسبه لي المفاتيح ديما هابعت الجديد[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]ويارب يارب يثبت[IMG]http://www.sakhraa.org/vb/images/smilies/Bg-037.gif[/IMG][IMG]http://www.sakhraa.org/vb/images/smilies/Bg-037.gif[/IMG][IMG]http://www.sakhraa.org/vb/images/smilies/Bg-037.gif[/IMG][/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=4]سلام[/SIZE][/FONT] [/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
عالم الكمبيوتر و تطوير و تصميم المواقع
الوحش الالماني Avira Premium Security Suite
أعلى