الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات المسيحية
المرشد الروحي
الواحد بقي مش فاهم حاجة خالص...فاهمني انت؟!
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="KOKOMAN, post: 1362934, member: 23263"] [center][font=trebuchet ms][size=5][color=red]من انا[/color][/size][/font] [font=trebuchet ms][size=5] [/size][/font] [font=trebuchet ms][size=5][color=blue]*علمت ان لى قلب نابض فكتمت نبضاتة وعلمت ان لى عقل ثائر فاخمدت ثورتة وعلمت ان لى نفس تعشق الجمال فعلمتها كل قبيح وها انا ذا اقف بينكم يا معشر[color=lime]([/color] ال.... [color=lime])[/color]فاقد لهويتى الانسانية وابدلتها باخرى حيوانية فعلام التعجب!![/color][/size][/font] [font=trebuchet ms][size=5][/size][/font] [color=darkorange][font=trebuchet ms][size=5]*هو[color=red]احنا بجد خلاص وصلنا لمرحلة وحشة اوي بدرجة الكبيرة دية؟؟[/color][/size][/font][/color] [font=trebuchet ms][size=5][color=#ff0000]*لية حال البلد بقة مش تمام( اجتماعيا-اقتصاديا-تعليم..........وطبعا بلاش نخش في السياسة)[/color][/size][/font] [font=trebuchet ms][size=5][color=#ff0000]*لية كل منروح نقدم علي شغل محترم يقولونا تعرف تكلم انجليزي كويس بنسبة 99.9% لية هو انا في بلد اجنبي ولا اية[/color][/size][/font] [font=trebuchet ms][size=5][color=#ff0000]ولا هو شايفني خواجة!!والكوميدي في الحكاية دية ان ممكن طبيعة الشغل متكنش محتاجة انك تكون عارف انجليزي بنسبة دية..........!!![/color][/size][/font] [color=#ff0000][font=trebuchet ms][size=5]*[color=mediumturquoise]لية كلة نفسة يهاجر ويسيب البلد؟ [/color][color=yellowgreen]هي بلدنا وحشة لا سمح الله[/color][/size][/font][/color] [font=trebuchet ms][size=5][color=royalblue]دي مصر ام الدنيا.....!امال ولا في حد لية راي تاني[/color][/size][/font] [font=trebuchet ms][size=5][/size][/font] [color=#9932cc][font=trebuchet ms][size=5]*كمان لية اليومين دول بيقنا نسمع كلمة ([color=sandybrown]البلد جاعت[/color][color=darkorchid]) بنسمعها كتير صح ولا اية.....عارفين انا خايفة من اية؟؟؟؟[/color][/size][/font][/color] [color=red][font=trebuchet ms][size=5][color=red]النهاردة[/color]جوع+بكرة مجاعة=بعدة [color=teal]اكلي لحوم البشر..!!ياعالم اللي يعيش ياما يشوف [/color][/size][/font][/color] [color=#008080][font=trebuchet ms][size=5]صحيح[color=red] (يعيش المعلم ولا يتعلم..........؟؟؟[/color][/size][/font][/color] [font=trebuchet ms][size=5][/size][/font] [font=trebuchet ms][size=5][color=royalblue]*لية كل ما بص مي وشوش الناس القيها تعبانة ومرهقة وعيانين......الخ .كل دة لية-علشان المرتب العااااااااااااااالي قوي دة عرفينة طبعا ابو 150-250جنية!!!![/color][/size][/font] [font=trebuchet ms][size=5][color=darkorchid]-هو انا عاوزة اعرف هو الشغل دة خدمة مجانية ولا مهمة انتحارية.......؟؟!![/color][/size][/font] [font=trebuchet ms][size=5][color=royalblue]***بصوا يا شباب هي المشاكل كتييييييييييييرة ......بس ليها حدود[/color][/size][/font] [font=trebuchet ms][size=5][color=#4169e1]**العالم كبير........بس لية حدود[/color][/size][/font] [color=#4169e1][font=trebuchet ms][size=5]*[color=red]انا بقة اعرف واحد بس........ ملوش حدود![/color][/size][/font][/color] [color=#ff0000][font=trebuchet ms][size=5]اول لما بزهق من العالم اللي احنا فية بجري علي طول واروح للعالم بتاعة.....بس علي فكرة[color=#0000ff] دة مش محتاج منك تذكرة تمن تذكرة السفر...........[/color][color=magenta]!!هو دفع تمنها من زمااااااااااان قوي![/color][/size][/font][/color] [font=trebuchet ms][size=5][color=#ff00ff]*تعرفوة كمان اداني اة؟..اداني كتاب واحد [/color][/size][/font] [color=#ff00ff][font=trebuchet ms][size=5]تعرفوة انا سميتة اة ؟ [color=#ff0000]ألة الزمن!![/color][/size][/font][/color] [color=magenta][font=trebuchet ms][size=5]-الكتاب دة انا بقدر اعرف منة الماضي ،والحاضر،والمستقبل،[color=deepskyblue]وعمر الانسان عبارة عن اية غير كدة .........[/color][/size][/font][/color] [color=#00bfff][font=trebuchet ms][size=5]* [color=#ff0000]الكتاب دة هو عمري انا[/color][/size][/font][/color] [font=trebuchet ms][size=5][color=#ff0000]*الكتاب دة هو صديقي في كل الاوقات..[/color][/size][/font] [font=trebuchet ms][size=5][color=royalblue]*البابا شنودة قال كلمة حلوة اوي ...لوضاقت الدنيا بيك ،والمشاكل كترت حواليك.......[/color][/size][/font] [color=#4169e1][font=trebuchet ms][size=5]*[color=purple]ضع الله بينك وبين المشكلة ...[/color][color=red]تري الله وتختفي المشكلة.[/color][/size][/font][/color] [font=trebuchet ms][size=5][/size][/font] [font=trebuchet ms][size=5][/size][/font] [color=#ff0000][font=trebuchet ms][size=5]([color=blue]اطلبك يا الهي فتحيا نفسي،[/color][color=red]لان جسدي يحيا بنفسي،[/color][color=seagreen]ونفسي تحيا بك[/color][color=plum]) [/color][/size][/font][/color] [color=plum][font=trebuchet ms][size=5][color=plum]القديس،[/color][/size][/font][/color] [font=trebuchet ms][size=5][color=red]اغسطينوس. [/color][/size][/font] [font=trebuchet ms][size=5][/size][/font] [font=trebuchet ms][size=5] [/size][/font][/center] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات المسيحية
المرشد الروحي
الواحد بقي مش فاهم حاجة خالص...فاهمني انت؟!
أعلى