الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
عالم الكمبيوتر و تطوير و تصميم المواقع
النسخة المسيحية 3.8 - المطورة - حصرياً
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="MenaNarmar, post: 1122471, member: 51257"] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]ومن الحاجات اللي ميزت النسخة [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]هي الرسايل الخاصة وترتيبها بمزاج العضو [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]بمعني ان كل عضو انه ممكن انه يشوف الرسايل الاول القديمة او الجديدة او الاهم كدة يعني او يشوف في تواريخ معينة وهكذا [/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][IMG]http://img102.imageshack.us/img102/880/15088332ey9.jpg[/IMG][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]وكمان في ميزة كمان هي الرد السريع على الرسايل الخاصة [/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy][IMG]http://img103.imageshack.us/img103/4706/37234818dl2.jpg[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]باقي المميزات اللي في النسخة بنفسكم اكتشفوها [/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy][IMG]http://img232.imageshack.us/img232/6793/42306158oq3.gif[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]و كمان تم تصميم استايل خاص بلوحة التحكم[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]ودي صور منها :)[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy][IMG]http://img502.imageshack.us/img502/9342/75081802do1.jpg[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy][IMG]http://img502.imageshack.us/img502/1616/82386208mu7.jpg[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]وفي حاجات كتيرة اوي اكتشفوها بنفسكم[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][IMG]http://img232.imageshack.us/img232/6793/42306158oq3.gif[/IMG][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=5][COLOR=red]نيجي بقي للتركيب والترقية لازم تلاحظ الآتي :[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=5][COLOR=red]ملحوظة مهمة جدا جدا جدا لأي حد هيستخدم النسخة[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]النسخة هنا فيها ملف config.php زي اي نسخة لكنه مش الاساس دة زيادة وهمي[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]لكن هنا في النسخة اسمة delete ومسارة [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]includes/delete [/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]طبعا في ناس هتقولي انت كدة كأنك مش عملت حاجة لانك قولت اسم الملف [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]الفكرة كلها في ان احنا غيرنا اسم الملف كتجديد اولا في النسخة لان كدة او كدة هي مكشوفة في التحميل اي نسخة واللي يحب يغير المسار تاني براحتة مش في مشاكل [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]بس كل الفكرة ان في ناس بتستبها علطول من غير اي تعديلات فعملنا كدة عشان اهو يمكن 1 % حماية زيادة عن الافتراضي [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]يعني اي حد يحب انه يستب النسخة او يرقيها بيانات قاعدة البيانات هتبقي في ملف Delete مش كونفيج يا رب تكونوا فهمتوا قصدي :)[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy][IMG]http://img232.imageshack.us/img232/6793/42306158oq3.gif[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]نيجي بقي لمسار الادمن سي بي الافتراضي[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]المسار الافتراضي هو المفروض انه admincp[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]لكن في النسخة هنا هندخل على ad-red واللي يحب يغير المسار يكون افضل[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]والمسار الافتراضي لل modcp متغير برضة واللي يحب يغير الجديد برضة يستحين[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]وطريقة تغيير مسار الادمن او المود هو عمل رينيم عادي جدا وخلاص[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][IMG]http://img232.imageshack.us/img232/6793/42306158oq3.gif[/IMG][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=red]يا رب تعجبكم[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
عالم الكمبيوتر و تطوير و تصميم المواقع
النسخة المسيحية 3.8 - المطورة - حصرياً
أعلى