الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
عالم الكمبيوتر و تطوير و تصميم المواقع
النسخة المسيحية 3.8 - المطورة - حصرياً
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="MenaNarmar, post: 1122469, member: 51257"] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]أول حاجة الجروبات بقت بتقسيم افضل واحسن بكيتر اوي اوي من الأول وعجبني جدا بصراحة[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]وكمان في ميزة مش زي الاول لما كنت بتعمل جروب كعضو مثلا بتفضل واقف علي لوحة مناقشة واحدة لا[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]دة الجروبات هنا زي الفيس بوك[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]يعني كل جروب يقدر يتعمل جواة أكتر من موضوع :Happy_Sunshine: ودي من أفضل المميزات الموجودة في النسخة .[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]والصفحة الرئيسية للجروبات ككل اتطورت كتير[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]ودي صورة ليها مع شرح بعض الخواص في الصفحة الرئيسية للجروبات :Happy_Sunshine:[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=#0000ff][IMG]http://img103.imageshack.us/img103/2901/23449069ne2.jpg[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT] [LIST=1] [*][RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=blue]السهم الازرق رايح عند اتجاة تقسيمات وتصنيفات الجروبات[/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [*][RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=blue]السهم البينك بيجيب مجموعة او جروب يعني عشوائي[/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [*][RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=blue]السهم الأحمر بيجيب اخر مجموعات تم انشاءها[/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [*][RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=blue]السهم الأخضر بيجيب للعضو المجموعات اللي هو يملكها وهو عاملها بنفسة يعني .[/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [*][RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=blue]السهم الأصفر بيجيب للعضو الجروبات اللي هو مشترك فيها :) .[/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [/LIST] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=blue][IMG]http://img232.imageshack.us/img232/6793/42306158oq3.gif[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]نيجي بقي لخاصية مطورة جديدة وهي البومات الصور[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]البومات الصور مش فيها كتير جديد بس هتعجبكم اوي[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]الالبومات شبيهه في طبعها جدا بالفيس بوك[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]ودة شكل الصفحة الرئيسية للألبومات في الصورة الجاية[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]بيظهر فيها أخر ألبومات اتعملت[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]وفيها البوماتك انت كعضو :Happy_Sunshine:[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][IMG]http://img103.imageshack.us/img103/5062/55463999mf4.jpg[/IMG][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][IMG]http://img232.imageshack.us/img232/6793/42306158oq3.gif[/IMG][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]خاصية جديدة جدا ومن مميزات ال 3.8 ككل [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]وهي خصوصية الملف الشخصي للعضو[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]بمعني ان العضو هو اللي بيختار مين يشوف الملف الشخصي بتاعة ومين مش يشوف [IMG]http://localhost/upload/images/smilies/smile.gif[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][IMG]http://img102.imageshack.us/img102/3332/34180533ss5.jpg[/IMG][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][IMG]http://img232.imageshack.us/img232/6793/42306158oq3.gif[/IMG][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER] [/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
عالم الكمبيوتر و تطوير و تصميم المواقع
النسخة المسيحية 3.8 - المطورة - حصرياً
أعلى