الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
الموضوع الذي لم يرد عليه احد
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="yerigagarin, post: 858436, member: 47983"] [B][CENTER][SIZE="5"][COLOR="Navy"]اخوانى و اخواتى أعضاء المنتـــــدى الكرام :t9: كتير أوى بنكتب مواضيع و بنكون بنحلم بأن الردود تنهال و تنهمر علينا و كلمات المدح و الشكر تملأ صفحات الموضوع و المشرفين يدخلوا كلهم و يقولوا : ايه ده؟! ايه الحلاوة دى ؟! الموضوع ده لازم يتثبت لاااازم و يدخل الزعيم روك و يشكرك على اضافتك القيمة للمنتدى و اسمك يلعلع فى ساحات المنتدى الواسعة و تدخل المواضيع التانية تلاقى الناس بيتكلموا عنك و عن موضوعك الجميل المهم تعمل الموضوع و تتعب فيه و تنسقه و تقعد مستنى تعدى ساعة ساعتين يوم والتاني و محدش معبر الموضوع و الموضوع يغوص فى اعماق صفحات الساحة و تضطر تدخل و تقول : ايه يا جماعة محدش بيرد ليه؟ هو الموضوع مش عاجبكم؟ و حتى بعد ما تكتب السؤال ده برضه محدش يدخل حتى يقولك لا يا سيدى مش عاجبنا!! علي الرغم ان عدد المشاهدات كبير [COLOR="Blue"](انا شفت موضوع عدد مشاهداته 2447 مشاهده والردود 6 منهم 2 لكاتب الموضوع يعني الردود 4 يعني كل 612 عضو الا ربع شافو الموضوع واحد منهم بس هو اللي كتب رد )[/COLOR] و تمر الأيام و يتعاقب الليل و النهار و بعد مرور عشرات الايام و الموضوع زى الفل كما ولدته أمه او كبيره رد يليه رد تاني منك بتشكر فيه اللي رد عليك أنا متأكد ان ده بيحصل مع ناس كتير و بشوف الحكاية دى كل يوم و أنا بتجول فى ساحات المنتدى قلت أعمل الموضوع الغريب ده نجمع فيه كل مواضيعنا ال (فاشلة) أو اللى تعبنا فيها و محدش رد عليها يعنى كل واحد عنده موضوع بالشكل ده يدخل و يضع الرابط بتاعه هنا و يحكى حكايته و كمان نتناقش مع بعض ايه اسباب نجاح بعض المواضيع و فشل البعض الآخر ايه عوامل نجاح المواضيع؟ كيف تجذب انتباه الأعضاه؟ هل سبب نجاح او فشل الموضوع هو عنوانه او محتواه او تنسيقه او العضو اللى كتبه؟ وللا ايه بالضبط؟؟ فى انتظار مشاركاتكم الكتير اوى اوى..[/COLOR][/SIZE][/CENTER][/B] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
الموضوع الذي لم يرد عليه احد
أعلى