الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
الفيمينيزم the feminism (النسوية) - مع ولا ضد؟
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="عبود عبده عبود, post: 3636121, member: 97893"] [COLOR="Black"][FONT="Arial"][SIZE="5"][COLOR=Black][FONT=Arial][SIZE=5] [CENTER][CENTER][B][FONT="]آخد الكلام على نفسى [COLOR=red]؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!![/COLOR][/B][/CENTER][/CENTER][/SIZE][/FONT][SIZE=5][CENTER][CENTER][B][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]وزعل وحساسية ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!![/B][/CENTER][/CENTER][/size][/COLOR][/SIZE][/FONT][SIZE="5"][COLOR=Black][SIZE=5][CENTER][CENTER][B][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]لا حول ولاقوة الا بالله ...[/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]هو دة اللى وصلتى له يعنى [COLOR=red]؟!!![/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]معرفش أقولك أية بصراحة ...أخاف أطلع رد مش لذيذ [/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="] ***** [/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]( سيدى ) دى كانت تهريج فى سياق الهزار فى الموضوع كله ...[/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]وكوباية الشاى والزن والعيال ... ألخ ألخ [/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]دى حاجات دايماً بيقولها ويرددها الستات والرجالة على سبيل المُداعبات والنقار اللذيذ[/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]الأسوياء منهم عارفين كويس أوى [COLOR=blue]أنه لا غنى لآى من الطرفين عن الآخر[/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]والراجل [U][COLOR=red]على الأخص[/COLOR][/U]...بيحتاج من ترعى شئونه ...مش خدامة ولا مربية لأطفاله[/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]ولا علشان يتأمر عليها أو يطلع عقده فيها أو هو راجل شرقى ومُتخلف ...[/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]سيبوكم من الكلام الفارغ دة وشغل الناس الفاضية والجمعيات النسوية [/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]*****[/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][COLOR=red][FONT="]الست هى كل حاجة[/FONT][/COLOR][/B][B][FONT="] ...[/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]لو ضحكت البيت كله بيضحك ...لو اتعصبت بيبقى البيت مركوب بعفاريت[/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]أنا راجل أتجوزت مرتين وعارف دى كويس[/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]ونصيحة من أخ أكبر ...لما تتجوزى أفهمى [COLOR=red]أنك كل حاجة فى البيت[/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]من غير تسلط أو كبرياء أو عصبية أو شعارات حقوق المرأة ...[/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]بكدة الراجل هيعملك [COLOR=red]ملكة متوجة [/COLOR]على بيته وعياله و حياته كلها[/FONT][/B][/CENTER] [/CENTER] [/SIZE][/FONT][/COLOR][/SIZE][/FONT][/COLOR] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
الفيمينيزم the feminism (النسوية) - مع ولا ضد؟
أعلى