الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
الحب عالنت او(حب اونلاين)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="العجايبي, post: 217838, member: 3729"] [b]الحب و الانترنت[/b] [SIZE="5"][FONT="Arial Black"][CENTER][U][I][B]ظاهره رهيبه جدا ومنذ زمن ومازالت مستمره وهى الشات والتعرف عن طريقه ولكن للاسف تجد كل من يدخل الشات يبحث عن علاقه اى كانت سواء مشروعه او غير مشروعه هل يمكن ان يجد الانسان حب عن طريق هذا هل ضاقت الدنيا حتى انك تبحث عن الحب فى الشات طبعا السؤال ده لمن يبحثوا عن الحب هناك ثبت مما نراه على الشات ان كل من يريد التعارف انما لتسليه الوقت وليس للتعارف والصداقه وهذا يحدث بنسبه كبيره ونسبه لا بأس بها تكون قائمه على الصداقه ونسبه صغيره جدا جدا ما ينشأ عنها حب .... رغم انه توجد علاقات حب ناجحه من خلال التعارف على النت لكن لماذا لانرجح الحب على الشات اولا لان كله بيكدب على كله انا ساكن معرفش فين انا شكلى ايه انا بدرس ايه انا انا انا والحقيقه غالبا ماتكون عكس ذلك للاسف الشديد هناك شباب كل شغلتهم على الشات يبحثوا عن بنات وتوجد بنات كل همها انها تشبع رغبتها على الشات وتجد من ولد يدخل بأسم بنت والعكس ساعات للاسف توجد مهازل ولكن اعتبر الشات جزء من حياتهم وكله تحت اسم بسلى وقتى انا معاكم سلوا وقتكم اكتسبوا صدقات هنفترض ان اتنين حبوا بعض على الشات تجد عند اول مشكله يقولك ياعم دى متستهالش دنا عارفها من شات وتبدأ المهازل تلاقى واحد يدى لصحبه الاميل بتعها ويقوله شوفها هترود عليك ولا لا والعكس صحيح وتلاقى ان البنت بصفو نيه ردت عليه على اساس صداقه او الولد رد على اساس الصداقه يقوم حبيبها سايبها ويقولها انتى بتكلمى معرفش مين على الشات مهى مش غريبه عليكى مانا عرفتك هن طريقه وتجدها او تجده يلعنوا اليوم اللى قعدوا فيه على الشات ..... ياجماعه الشات للتعارف للصداقه حاول تعرف من خلاله الدنيا بجد لكن للاسف كله يدخل ويقول ممكن نتعرف هو مفيش بنات وصباح الـ ( ..... ) على شات مش عادى واللى تسمى نفسها بنت وعاوزه بنت والى تسمى نفسها الدلوعه عاوزه اتعرف على واحد محترم الخ وتعرفون البقيه .... عمر الحب ماكان من على شات او غيره بالله عليكم هتحسوا ازاى صدق كلام اللى اتعرفتوا عليه هتقولوا لو الماوس اترعش يبقى قلبه يتنفض من الحب ولو الكيبورد سقعت يبقى ايديه سقعت من الكسوف احسبوها وفكروا كويس انتم اكبر من كده بكتير انا لست ضد الشات ولكن ضدد المهازل التى تحدث فيه بأسم الحب ربنا معاكم ويبارك حياتكم صلو من اجل ضعفى[/B][/I][/U][/CENTER][/FONT][/SIZE] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
الحب عالنت او(حب اونلاين)
أعلى