الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
عالم الكمبيوتر و تطوير و تصميم المواقع
استايل الكريسماس 2009 ( خفيف جدا )
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="MenaNarmar, post: 1080779, member: 51257"] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=5][COLOR=navy][SIZE=7][COLOR=red]†[/COLOR][/SIZE] [COLOR=blue]سلام يسوع معاكم[/COLOR] [SIZE=7][COLOR=red]†[/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]متأسف على التأخير في تنزيل استايل الكريسماس السنه دي [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]بس يا رب يعجبكم [IMG]http://www.mar-girgis.com/forum/images/smilies/smile.gif[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]الاستايل للنسخة [COLOR=red]3.7.4[/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]سعر الاستايل : [COLOR=red]أذكروني في صلاتكم ,[/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [CENTER][U][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy][IMG]http://img523.imageshack.us/img523/3996/17802910vm1.png[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/U] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]الاستايل اهم ما يميزة المرة دي انه [SIZE=5][COLOR=red][U]خفيف جدا[/U][/COLOR][/SIZE] [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]اكتر حاجة راعيتها في التصميم هو التخفيف على قدر الامكان ويبقي في نفس خفة الاستايل الافتراضي [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]ودة جزء من شكل الاستايل[/COLOR][/SIZE][/FONT] [U][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy][IMG]http://img166.imageshack.us/img166/3505/51985305og1.jpg[/IMG] [/COLOR][/SIZE][/FONT][/U] [/CENTER] [LIST] [*][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]أما بالنسبة للخطوط المرة دي في الاستايل هتعجبكم جدا في الكتابة والاقسام كمان مقاستها مميزة جدا ولون الكتابة الافتراضي متناسق مع الكريسماس[/COLOR][/SIZE][/FONT] [*][RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]أما بالنسبة للأيقونات الصندوق المحرر فهي متغيرة للشكل الجديد المضغوط .[/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [*][RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]تصميم [COLOR=red]قائمة[/COLOR] [COLOR=red]jump[/COLOR] بطريقة جديدة وجميلة المرة دي يارب تعجبكم ,[/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [*][RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy][[COLOR=red]جديد[/COLOR]] أضافة للزوار فقط ! رسالة متحركة بأنت غير مسجل لدينا أضغط هنا للتسجيل [/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [*][RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy][[COLOR=red]جديد[/COLOR]]أرفاق مع الاستايل ملفين للتعديلات ركبها بنفسك لو تحب مش حطيتها عشان مش كل الناس بتستعملها والاضافات هي : رسالة متحركة بشكل جميل جدا جدا بدون هاكات بتظهر فوق في المنتدي كتهنئة وممكن انت تغير الكلام , والاضافة التانية فصل المواضيع المثبتة عن العادية بدون هاكات .[/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [*][RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=red]الباقي أكتشفة بنفسك في الاستايل[/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [/LIST][CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy][[COLOR=red]ملحوظة[/COLOR]] الهيدر مش مكتوب علية حاجة ومرفق psd عشان تكتب براحتك وبعدها احفظها في مكانها ولو حد عاوزني اكتبلة مش في مشاكل يقول اسم موقعة واعملة الصورة ويرفعها في المكان المخصص ليها[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy][[COLOR=red]طريقة التركيب[/COLOR]] [/COLOR][/SIZE][/FONT] [LIST=1] [*][RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]حمل الاستايل وفك الضغط عنة[/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [*][RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]من برنامج ال ftp أو من ال cpanel ارفع الملف اللي باسم Narmar لمجلد منتداك الرئيسي اللي هو vb أو forum او forums زي ما انت مسمية [/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [*][RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]من لوحة المدير العام والمسار الافتراضي [/COLOR][/SIZE][/FONT][SIZE=4][COLOR=#000099][URL="http://www.mar-girgis.com/forum/redirector.php?url=%68%74%74%70%3a%2f%2f%77%77%77%2e%30%30%30%30%30%30%30%30%30%2e%63%6f%6d%2f%76%62%2f%61%64%6d%69%6e%63%70"]www.000000000.com/vb/admincp[/URL][/COLOR][/SIZE]][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy] أدخل على الإستايلات والقوالب ومنها رفـع / تحميل الإستايل ومن كلمة Browse اضغط عليها هيظهرلك جهازك هتخش الملف اللي حملناة هتلاقي ملف باسم ( ملف الاستايل اللي يترفع للوحة التحكم ) هنختارة وبعدها كلمة استيراد وهيحمل في اقل من دقيقة ومبروك عليك الاستايل[/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [*][RIGHT][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]لاحظ : الاستايل للنسخة 3.7.4 لو انت نسخة تانية رقي الاستايل ولو مش عاوز ترقية هتلاقي قبل ما تدوس استيراد في كلمة تجاهل إصدار الستايل اضغط جنبها نعم وخلاص [/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [/LIST][CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]أي مساعدة في التركيب للناس الجديدة في المنتديات , تحت أمركم , [IMG]http://www.mar-girgis.com/forum/images/smilies/smile.gif[/IMG] [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]إلي اللقاء في الاستايل المجاني القادم ,[/COLOR][/SIZE][/FONT] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=navy]دائما معكم في المناسبات[الميلاد -اسبوع الآلام - القيامة -....][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=#000080]ونيجي بقي لأخر حاجة هي تحميل الاستايل من الرابط التالي : [/COLOR][/SIZE][/FONT] [SIZE=4][FONT=Times New Roman][COLOR=#000099][URL="http://www.mar-girgis.com/forum/redirector.php?url=%68%74%74%70%3a%2f%2f%77%77%77%2e%34%73%68%61%72%65%64%2e%63%6f%6d%2f%66%69%6c%65%2f%37%36%32%35%39%30%31%32%2f%33%37%64%61%38%66%63%61%2f%5f%32%30%30%39%5f%6d%61%72%2d%67%69%72%67%69%73%63%6f%6d%2e%68%74%6d%6c%3f%64%69%72%50%77%64%56%65%72%69%66%69%65%64%3d%36%66%36%37%35%61%61%66"]http://www.4shared.com/file/76259012/37da8fca/_2009_mar-girgiscom.html?dirPwdVerified=6f675aaf[/URL][/COLOR][/FONT][/SIZE][/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
عالم الكمبيوتر و تطوير و تصميم المواقع
استايل الكريسماس 2009 ( خفيف جدا )
أعلى