الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
اسئله جريئه للشباب؟
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="Coptic Man, post: 48630, member: 144"] [SIZE="4"][COLOR="DarkSlateBlue"] اولا مفيش حاجة اسمها نقف قدام انثي ضعيفا ده مرفوض تمام وغير سليم انما ممكن لمكانتها عندنا نكون متسامحين زيادة عن اللازم نفسح المجالا لمناقشات امور منتهية تم البت فيها :gy0000: وده بيكون لحبنا لها وممكن نقول الانثي دي بمنتهي البساطة هي زوجة المستقبل :08: [COLOR="red"][CENTER]*****************[/CENTER][/COLOR] علي حسب اللي الانسانة اللي بحبها ممكن وردة بسيطة توصلني لقلبها وممكن اكلة سمك توصلني لقلبها ( لو طفسه يعني :gy0000: ) وممكن عبارة رقيقة مهذبة بداخلها كلمة حب او اعجاب توصلني لقلبها يعني من الاخر علي حسب الشخصية اللي بتعامل معاها [COLOR="red"][CENTER]**************************[/CENTER][/COLOR] انا مش باخد رمز معين ممكن نقول بجمع نماذج واخد الافضل بمعني كل شخصية اعجب بيها في حياتي بحب اقتبس منها الشئ اللي عجبني واحتفظ بيه واحول اطبقه في حياتي يعني ممكن نقول كده اشخاص مش واحد بس [COLOR="red"][CENTER]****************************[/CENTER][/COLOR] لو لسه مش اتجوزت والبؤس والعزوبية تكتنفني سوف اشعر بغصة بارة تعتصر قلبي تحت ضلوعي :vava: لو اتجوزت ولا اعرفها :closedeye علشان لو بصيت عليها جايز المدام تلاحظ ويبقي يومي مش فايت :vava: [COLOR="red"][CENTER]************************[/CENTER][/COLOR] مرة واحدة وندمت ووعدت نفسي اننا مش ها اكررها [CENTER][COLOR="red"]************************[/COLOR][/CENTER] بالطبع اتزوج من احبها وعندما اتزوجها احس انها اجمل انسانة في الدنيااااااا بالطبع [COLOR="red"][CENTER]************************[/CENTER][/COLOR] المراة في الخيال طبعا بتبقي جميلة بدون مكياج بقي واهم شئ مش مكلفة :gy0000: مفيش هات يا حبيبي:old: [COLOR="red"][CENTER]***********************[/CENTER][/COLOR] مع الاسف لقيت افضل طريقة اننا ابادلها الهجر واعيش حياتي علي نحو افضل [COLOR="red"][CENTER]*************************[/CENTER][/COLOR] لاء حصلت من غير حرب وبعد ما ظفرت فقدت :smil13: [CENTER][COLOR="red"]*************************[/COLOR][/CENTER] لما اتجوز اجاوب بقي [COLOR="Red"][CENTER]************************[/CENTER][/COLOR] لما تعترف بضعفها :08: [COLOR="red"]ملحوظة : الموضوع ده حاسس اننا جاوبت عليه من قبل[/COLOR] :polling: [/COLOR][/SIZE] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
اسئله جريئه للشباب؟
أعلى