الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
ازاى تبقى رومانسى؟؟؟ اممم تعالى نشوف
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="just member, post: 606184, member: 31300"] [B][SIZE="3"][COLOR="Blue"]ازاى تبقى رومانسى" 1_ لما تكون شريكة حياتك مسافره كده او رايحه مشوار بعيد شويه تقولها وانت بتسبل بعينك كده حبيبتى انا قلقان عليكى من المشوار ده وعلشان كده انا جيبتلك بودى جارد يحرسك وتبتسم ابتسامه حلوه كده وتطلعلها دبدوب صغير كده من ابو 15 او 20 جنيه 2_فى اى مناسبه عاطفيه كده عيد الحب مثلا اشترى كام ورده حمرا بس تكون حقيقيه يعنى 10 او 20 كده وهات واحده بلاستيك وحطها فى النص وكارت صغير من المكتبه اللى على اول شارعكو واكتب هافضل احبك لحد اخر ورده ما تدبل 3_طبعا اكتر الطرق لاسعاد حبيبتك لو بتشتغل ابعتلها فى مقر شغلها باقة ورد كده جميله وكلمتين حلوين برضه فى كارت اكيد طبعا فى الشغل بقى زمايلها هيقولوا شوفتوا الحب يا ولاد وتعليقات حلوه كده هتخليها تحبك اكتر 4_لو حبيبتك عندها قط صغير كده بتحبه وكل ما تيجى تقولها كلمتين حب تقولك اسكت ده القط بتاعى عمل كذا النهارده يبقى انت فى عيد ميلادها وانت جايبلها هديه هات للقط الغلبان ده هديه كمان 5_طبعا معظم البنات مش بيعرفو يطبخوا..... يعنى احتمال كبير مراتك تكون زى الفل فى الطبيخ وتقضوها تيك اواى المهم فى مره وانت بتطلب بيتزا مثلا اطلب منهم يقطعوها على شكل قلب 6_يعنى لو مراتك تعبت فى البيت كده دور برد خفيف بس همه بيحبو يتدلعو علينا خدلك انت اجازه من الشغل وخليك جنبها واعملها شوربه (لو بتعرف) وشغلها فيلم رومانسى كده وطبعا متنساش شويه عصير ليمون او برتقال 7_ فى حركه عجبانى بقى طبعا فى ويوم اجازه كده هاتلك شويه بالونات من اللى بيطيروا لوحدهم دول (فيهم غاز الهيليوم) واربطهم فى شنطة العربيه من جوه طبعا واطلع انت ومراتك رحله رومانسيه كد يعنى شوفلك مكان رومانسى هادى كده وانزلو من العربيه واعمل نفسك مشغول فى اى حاجه واديلها مفتاح الشنطه بتاع العربيه قولها هاتى اى حاجه بقى الجاكيت بتاعك ولا اى حاجه طبعا هيه اول ما هتفتح البالونات هتطلع على طول وياسلام لو كنت رابط كارت كبير شويه كده مكتوب عليه بحبك ولا اى حاجه حلوه منك كده 8_عارف ياسلام عليك لو فى يوم كده صحيت انت بدرى وحضرت الفطار وجبتهولها فى السرير ياسلام عليك تبقى فنان [/COLOR][/SIZE][/B] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
ازاى تبقى رومانسى؟؟؟ اممم تعالى نشوف
أعلى