الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
الصلب و القيامة
منتدى شهر الاعياد (رأس السنة و الميلاد)
@@احلى رسالة جاتلك فى العيد @@
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="oesi no, post: 1091804, member: 1060"] [CENTER][FONT=arial][SIZE=4]طبعا كلنا بنبقا فى العيد بندور على اى رسايل موبايل نبعتها لاصحابنا [/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=4]وطبعا جالنا رسايل كتير فى العيد [/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=4]منها الدينى [/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=4]ومنها المضحك [/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=4]ومنها اللى بيتريق [/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=4]ياريت بقا كل واحد يقولنا ايه احلى رساله جاتله فى العيد [/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=4]وانا هجمعهم كلهم هنا فى الموضوع [/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=4]علشان اما يجى العيد الواحد ميدورش كتير [/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=4]بتمنى من الكل يشارك معانا [/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=4]اكيد هنلاقى رسايل كتير اوى منعرفهاش لو الكل شارك [/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=4]كل سنه وانتو طيبين [/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=4]فى انتظار رسايلكم [/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=4]هشارك انا بكام رساله [/SIZE][/FONT] [FONT=arial][SIZE=4]بس بعد كام رد كدة[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]الرسايل اللى وصلت لغاية دلوقتى [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]***********************************************[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]ابليس يهنئك بحلول العيد [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]وانتهاء فتره الصيام [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]وبيقولك رجعلك يا جميل [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]*************************************[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]نحن خراف الرب نسمع صوته ليرشدنا [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]ثق انه يعرف الطريق [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][SIZE=4][FONT=Arial][COLOR=black][B]عيد ميلاد مجيد [/B][/COLOR][/FONT][/SIZE] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]******************************[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]ياحمار [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]يابقره [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]يامجوس [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]يا رعاه [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]أفرحوا[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]قد ولد المسيح [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]***************************[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]Happy Birthday[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]Happy Hallowen[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]Happy Valentine[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]Happy Thanks Giving[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]Happy New Year[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]Merry Christmas[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]Now Dont Show Me Your Face till Next Year !![/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]****************************[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]عزيزي المشترك...[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]نذكرك بموعد استحمامك السنوي[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]الميلاد على الابواب...[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]ويسوع جاي .....[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]نشكرك لاشتراكك في خدمة [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]حممني [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]وكل سنة وانت طيب ونظيف[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]******************************************************************[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]تهنئة مليانة ورد وفل أرسلها قبل العيد علشان أكون قبل الكل[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]*******************************************************[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]مبروك عليك اللحمة ومتاكلش كتير لتجيلك تخمة وتمشى محتاس وضارب لخمة[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]******************************************************************[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]900 حب [/SIZE][/B][/COLOR][/FONT] [B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]+[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]900عشق [/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]+[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]200حنان[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]+[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]9بوسات=2009[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]سنه حلوه مع يسوع[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]*********************************************[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]MERRY [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]MERRY[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]MERRY [/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]MERRY[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]MERRYBARDO[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]MERRY.[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B].KAMAN MERRY..[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]KETeaR MERRY[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B].. ..Merry Christmas![/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]******************************************[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [B][SIZE=4][FONT=Arial][COLOR=black]خبر هام وعاجل سيولد المسيح 29 كيهك [/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black]ومطلوب مكان للولادة فجهز قلبك مزوداً له[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]**********************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]مع بدء العام الجديدودفء الميلاد المجيد[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]تمنياتى القلبيه بالعيد السعيد[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]********************************************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]يا نجوم دلية وعلى مغارة الميلاد ودية [/SIZE][/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]ويا عدرا احرسية وبميلاد يسوع باركية[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]*************************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT] [B][SIZE=4][FONT=Arial][COLOR=black]لأنك غير الكل و تستاهل كل خير [/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]أهنيك قبل الغير كل عام و انت بخير[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]***********************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT] [B][SIZE=4][FONT=Arial][COLOR=black]علشان حتشبسوت هبعت لك قلبى فى تابوت[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]ويقولك كل سنة وانت طيب يا كتكوت[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]********************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT] [B][SIZE=4][FONT=Arial][COLOR=black]إحترت أوفر 30 قرش والا أعيد عليك[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]وبعد تردد طويل وحسبة معقدة وصراع مرير مع النفس[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]قررت إن الدنيا فانية ومتسواش حاجة والبخل وحش [/SIZE][/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]ومحدش واخد معاه حاجة[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]المهم "كل سنة وإنت بخير" وربنا يعوض عليا[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]***************************************************[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][SIZE=4][FONT=Arial][COLOR=black]كل عام وأنتم بخير الرسالة دى للمناسبات التالية[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black]الكريسماس[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]عيد الميلاد[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT] [B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]عيد القيامة[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]عيد ميلادك[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]ومحدش يطلب منى رسايل لغاية سنة 2010[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]*****************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT] [B][SIZE=4][FONT=Arial][COLOR=black]كعادة سموى كل عام أهنئ عامة الشعب بالعيد السعيد[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/CENTER] [CENTER][B][SIZE=4][FONT=Arial][COLOR=black]"حفظنى الله لكم"[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]*********************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT] [B][SIZE=4][FONT=Arial][COLOR=black]حضرت شجره الكريسماس[/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]نورت المغاره[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]حضرت مكان ليسوع في قلبك[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]خلاااااااااااااااااااااااص طب ياللاااااااااااااااااا[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]Merry Christmas[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black]**********************************************[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black]حبيت اهني حبيبي الغالي عليه واقوله كل سنه وانت اغلي من نور عينيا[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]*********************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]يا اعز الناس وغلاوتك مالها قيالس كل عام وانت اسعد وارق الناس[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]***********************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]لانك بسمه العيد والعزيز الوحيد حبيت اهنيك بقدوم العيد واقولك كل عيد وانت سعيد[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]****************************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]خير وحب وفرحه قلب ونعمه رب وعيد سعيد يا اطيب قلب[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]************************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]قبل الزحمه وطبخ اللحمه قبل العيد واللبس الجديد حبيت اقولك عيد سعيد[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]***********************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]اهديك عطر الورد والوانه وارسل جواب انت عنوانه وعيد ميلاد سعيد[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]***********************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]قالوا تحب تقول لمين كل سنه وانت طيب قات مفيش غيرك ياجميل يا ابو قلب طيب[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]****************************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]قبل ماتلبس الزعبوط وتجيب الزماره وتقول توت توت كل عيد وانت ميسوط[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]***************************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]تهنئه حلوه مولعه باعياد حلوه مشخلعه من غير بمب وفرقعه لاصدقاء اخر مجدعه[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]*****************************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]ببعتلك قلبي يسلم عليك ويهنيك يميلاد جديد مع حاميك الرب يسوع[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Arial][COLOR=black][B][SIZE=4]*********************************************[/SIZE][/B][/COLOR][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][COLOR=black][SIZE=4]من بستان يسوع وريحانه اهديك الورد بكل الوانه واهنيك بالعيد قبل اوانه[/SIZE][/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=black][B]************************************************[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [B][SIZE=3][COLOR=#4169e1]عيد سعيد وسميرة سعيد وشيماء سعيد وسعيد نفسه وانا وانت ورقصنى يا جدع[/COLOR][/SIZE][/B] [B][SIZE=3][COLOR=#4169e1]************************************[/COLOR][/SIZE][/B] [FONT=Times New Roman (Arabic)][SIZE=5][COLOR=blue][FONT=Arial][B]فى انتظار جديدكم[/B][/FONT] [/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
الصلب و القيامة
منتدى شهر الاعياد (رأس السنة و الميلاد)
@@احلى رسالة جاتلك فى العيد @@
أعلى