الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
أنـــواع الحــب
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="mony_05, post: 48759, member: 917"] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=blue][B]الموضوع خطير يا مرمر فعلا انتي جايبة انواع البشر من ناحية الحب.[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][COLOR=blue] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][B]بس ليا تعليق علي الموضوع عامة ممكن يبقي اكتر من نوع في شخص واحد.[/B][/SIZE][/FONT][/COLOR][/CENTER][COLOR=blue] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][/SIZE][/FONT][CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][B]يعني مثلا النوع التالت والخامس ممكن النوعين يبقو موجودين في شخص واحد يزهق من الانتظار والبنت في نفس الوقت تكون بتعاملة عادي فبالتالي ممكن يمل من الانتظار دة ويقرر انة يرحل من حياتها هنا هي هتحس بان حياتها فاضية صحيح كانت بتعاملة كشخص عادي بس اكيد هتحس بفراغ كبير بعد ما يبعد.[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][/SIZE][/FONT][/CENTER] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][/SIZE][/FONT][CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][B]برضة النوع الرابع اعتقد ان الغيرة ممكن تكون موجودة في اي شخص بيحب عشان كدة ممكن تكون موجودة في اخر نوع التامن وممكن برضة يبقي موجود في الاول.[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4][/SIZE][/FONT][/CENTER] [/COLOR][CENTER][CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=blue][B]اما[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Times New Roman][SIZE=4][COLOR=blue][B]عن الغيرة في حد زاتها مش وحشه ساعات بتبقي تعبير عن الحب انما شرط متكونش غيرة تخنق اعتقد ان النوع الرابع بالوصف دة يكون الغيرة اللي تخنق ودة نوع غير محبب لاي حد.[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4][/SIZE][CENTER][SIZE=4][/SIZE][/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
أنـــواع الحــب
أعلى