الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الصوتيات و المرئيات
الترانيم
أحلى ترانيم المرنّم زكريّا حنّا
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="johnhakim, post: 462876, member: 55"] [COLOR="Red"]يا جماعة أنا جايبلكم ترانيم للمرنّم زكريّا حنّا مرنّم صوته جميل أوى و على فكرة هو نزل ألبوم جديد بعنوان عرش النعمة و أنا عندى ترنيمة واحدة من الألبوم. بس أنا جايبلكم ترانيم من الألبوم بتاعه أيامي رسالة و ترنيمة كمان عن الإبن الطال نزّلها فى شريط إسمه بتفسر دمعاتي لمجموعة من المرنّمين و إسم الترنيمة زمان خنتك و سبتك. هي دى كلماتها:- [/COLOR][COLOR="DarkOrange"] 1.زمان خنتك و سبتك و بعيد عنّك مشيت دلوقتي حناناك جبني و لحضنك تاني جيت [CENTER]القرار جيت خلاص مش ممكن أبعد عنّك لحظة تاني جيب خلاص و معاك هاعيش ربّى لآخر زماني[/CENTER] 2.كان طيش شبابي لبيعيد واخدني و الوهم كان لبحوره شاددني و فضلت ماشى أعمى ضرير تاهت خطايا وسط المسير [CENTER]و كنت بشرّى بجرّح فيك[/CENTER] دقت الجراح فى بعادي عنّك عرفت قيمة قربي منّك فاق قلبي فيّا من الوهم الكبير و ناويت يا ربّي معاك أسير [CENTER]و خلاص أديني رجعت ليك[/CENTER] 3.كان بُعدي عنّك أكبر خطيّة كان نقطة سودة ساكنة فى ماضيّ و الشر كان هو الستار اللي بسواده طافى النهار [CENTER]نسّاني ربي وعودي ليك[/CENTER] و فى لحظة لمّا نديت عليّ صحيت دموعى المدارية نفضت توب همّي و أنيني و كفن الخوف اللي مغطيني [CENTER]و خلاص أديني رجعت ليك[/CENTER] [/COLOR]أدي أول ترنيمتين:- 1. [U][I][COLOR="SeaGreen"]ماشي سوّاح[/COLOR][/I][/U] [url]http://www.4shared.com/file/24768903/26b926d9/__online.html[/url] 2. [I][U][COLOR="SeaGreen"]فى وقت ضعفي[/COLOR][/U][/I] [url]http://www.4shared.com/file/24770825/4fa8a06/____.html[/url] و آدي ترنيمة [I][U][COLOR="SeaGreen"]زمان خنتك و سبتك[/COLOR][/U][/I] [url]http://www.4shared.com/file/24773468/5886535/___.html[/url] يا رب الترانيم كلّها تعجبكم و أنا مسّتني ردودكم. :sami73: [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الصوتيات و المرئيات
الترانيم
أحلى ترانيم المرنّم زكريّا حنّا
أعلى