الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
منتدى الترحيب والتعارف
أتمنى أكون واحد منكم
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="elmafdy, post: 22022, member: 549"] [b]سأبدأ حالا[/b] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy]أخوتى جميعا و على رأسهم العزيزه دريم[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy]المقالات موجوده فى منتديات كوبتس , و لكن طبعا بحكم أنكم قبلتونى هنا و أصبحت واحدا منكم فلكم الحق ان انقلها هنا أيضا , لذلك سأفتح منتدى جديد فورا و أنقل اليه كل محاضراتى الجاد منها و المهيس " المهيس دى اسم فاعل للفعل الثلاثى هيس , أى اتكلم كلام فارغ من الاخر " بس صدقونى ها تلاقوا محاضرات التهييس دى مش كلام فارغ , حتى لو هيه تهريج لكن انا بأكون جاد جدا فى المضمون اللى عاوز اوصله .[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy]عموما أنا مش ها افضل أعمل دعايه لكتاباتى و ها انقلها من سكات و أسيب الحكم عليها ليكم أنتوا , غالبا ها افتح منتدى جديد فى قسم المنتدى الترفيهى العام و انقل فيه كل القديم و ازود عليه النصائح و الارشادات الجديده , ها اعمل الكلام ده حالا , أول ما منتدى كوبتس يفتح بس لأنه حاليا مقفول و مش عارف ادخله - الظاهر بيقفلوا متأخر بالليل علشان كده بيفتحوا الصبح متأخر برضه - , و على أخوتى الاحباء اللى قروا المقالات الاولى دى قبل كده فى كوبتس انهم يستحملوا التكرار و أمرهم لله , بس انتوا اكيد متفقين معى انه ضرورى نحط المقالات القديمه علشان اخوتنا اللى هنا و ما قروهاش قبل كده يقدروا يفهموا احنا بنتكلم عن أيه و من أجل حديث متسق متدفق " ايه الكلام الكبير ده " .[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy]أشكركم قبل ما تقولوا عليا رغاى و اسيبكم استعدادا لعملية النقل .[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy]و الرب يبارك و يهدى الجميع[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy]المفدى [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy][/COLOR][/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
منتدى الترحيب والتعارف
أتمنى أكون واحد منكم
أعلى