شكراا اخي علي المرور فعلا هي دي ماريان اسكندر بس انا عاوز اقولك
ان صوتها من غير مزيكا احسن بكتير من بمزيكا
اريد ان اقول كما قال الخ السابقسلام ونعمة انا جايبلكم البوم اكتر من رائع للمرنمة ماريان اسمة كل يوم تحت صليبك
الشريط من غير موسيقي خالص صوتها اكتر من رائع وكواليتي عالية
يارب يعجبكم
[http://www.4shared.com/file/22578030/8834a2ae/__online.html
صلولي ابن يسوع (فراااي)