دردشه مسيحيه دمه خفيف

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
إنضم
3 فبراير 2008
المشاركات
37
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا بيك يا مينا معانا نورت المنتدى@اخوك الابن الضال@
 

كرم بخيت

New member
إنضم
29 يناير 2008
المشاركات
21
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا بحبكم[size="5"][/size]
 

ashraf33

New member
إنضم
26 يناير 2008
المشاركات
16
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
aswan
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى شباب المسيح وشابات المسيح اتمنى ان يكون لى اصدقاء
محترمين ويقدرون روح المسيحية التى بداخلنا
واتمنى ايضا ان نحترم بعضنا بعضا
احبو بعضكم بعضا كما انا احببتكم
ليس حب اعظم من هذا ان يبذل احد نفسة لاجل احبائة
انا بحاول انفذ هذة الاية بس الناس يفتكوها فى هذة الدنا شى غير موجود
بس صدقونىفى كتير ربنا يباركم
اخوك فى المسيح اشرف
brnc_2003******.com
 

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمة
اهلا بيك اخي الحبيب اشرف
في بيتك الثاني
ونرحب بيك اشد الترحيب
وندعوك ان تشاركنا الخدمة في هذا المنتدى المقدس
ويسعدما ان نقرأ كتاباتك وردودك
نتمنى لك اقامة طيبة
ومرحبا بيك بين اخوتك
 

مينا تيتو

New member
إنضم
10 فبراير 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاي يا كل الناس انا مينا ممكن اتعرف علي بنوتة من القاهرة تكون صديقتي
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا وسهلا بكل الاعضاء الجدد فى المنتدى وانشاء المسيح يكون المنتدى سبب بركة وفايدة ليكم
 
إنضم
12 فبراير 2008
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

تحيه الى كل المنتده الرب معكم الى انقظاء الدهر
 

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

تحيه الى كل المنتده الرب معكم الى انقظاء الدهر
سلام ونعمة
اهلا بيك اخي الحبيب اسحاق
نرحب بيك في منتدى الكنيسة
ونتمنى ان يكون هذا المنتدى سبب بركة لحياتك
منتظرين تفاعلك معنا
لكي نخدم من احبنا واسلم نفسه لاجلنا
مرة ثانية اهلا وسهلا بيك وسط اخوانك
والرب يبارك حياتك
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى
عاملين ايه
وحشتووووووووووووووووونى كتير
اهلا بالاعضاء الجدد واتمنالكم اسعد الاوقات فى كنيسيتنا الالكترونيه
 

ملاك فرج

New member
عضو
إنضم
5 فبراير 2008
المشاركات
52
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا عايز اعرف ادخل الشات هنا واتعرف على الناس الكويسة الى هنا
 

PLEASE BE CLEAR

الخاطــــــــئ
عضو مبارك
إنضم
29 نوفمبر 2007
المشاركات
2,688
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
+++تحت قدم السيد المسيح+++
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

:smil13: والنعمة انا بحوال ادخل برده بسس لسه قدمك شارك بموضع تفيد كل الناس وحتكون مع الناس هنا فى الشات باذن يسوع ربنا يبارك حياتك
 
إنضم
12 فبراير 2008
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا يا جماعة عضو جديد ممكن اشارك معاكم واتعرف عليكم
 

اميره الحياه

New member
عضو
إنضم
13 فبراير 2008
المشاركات
101
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

صياح الخي
cross02.gif
ر عليكم اجمعين صباح لخير لى ماما العذراء
 

eslam hassan

New member
إنضم
15 فبراير 2008
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى يا جماعه ازيكو انا عضو جديد اتمنى اكون معاكو انا ترددت كتير قبل ما اسجل وخايف دلوقتى لكن واثق تماما انكو هترحبو بيا لانى بحبكو جدا:Love_Mailbox: ( انا مسلم )
 

eslam hassan

New member
إنضم
15 فبراير 2008
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى يا جماعه ازيكو انا عضو جديد اتمنى اكون معاكو انا ترددت كتير قبل ما اسجل وخايف دلوقتى لكن واثق تماما انكو هترحبو بيا لانى بحبكو جدا:Love_Mailbox: ( انا مسلم )
 

Rayieq

New member
عضو
إنضم
9 يناير 2008
المشاركات
109
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا وسهلا فيك
لا ما تخاف هنا لا يوجد شيء للخوف
واتمنى لك ان تجد اصدقاء في المنتدى

سلام ونعمة
 

eslam hassan

New member
إنضم
15 فبراير 2008
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا متشكر جدا ع العموم انا فى اسيوط تانية طب 20 سنه اريد التعرف على اى حد من اسيوط
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى