سلام المسيح يا جماعة البالون مستمرة ومحد زعل لهسة طيب دلوقتي عليا انا لان انا كنت غايب خلصنا من امتحانات نحن الان في منتهى الراحة والكسل بسبب العطلة ونتمنى لكل طلاب النجاح والموفقية
فى ميرنا
علشان مش عايزه تذاكر
:cry2::cry2::cry2:
ههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
:crying::crying::crying:
ههههههههههههههههههههه
فى ميرناااااااااااا تانى
:36_1_4::36_1_4::36_1_4:
ههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه