الموت ام الخيانة ؟؟؟؟؟؟ ايهما تختار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

marmora jesus

* NO SENSE *
عضو مبارك
إنضم
2 أبريل 2008
المشاركات
13,336
مستوى التفاعل
558
النقاط
0
الإقامة
++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++
خياران كلاهما مر...



ايهما تختار



حبيب او صديق..



احببته بكل ما فيه من عيوب ومزايا عاشرته في السراء والضراء



ضحيت من اجله تنازلت عن اشياء واشياء لتكسب وده, تحزن لحزنه



وتفرح لفرحه . بإختصار عشت معه اجمل لحظات عمرك وفجأة:



ايهما تختار


ان يغدر بك ويخونك..


او يموت..!!


منقول
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
من عنوانك اختار اموت
الموت عندى اهون من الخيانة والكدب
مو بتحملهم بالمرة
شكرا لموضوعك اختى العزيزة
 

marmora jesus

* NO SENSE *
عضو مبارك
إنضم
2 أبريل 2008
المشاركات
13,336
مستوى التفاعل
558
النقاط
0
الإقامة
++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++
من عنوانك اختار اموت

الموت عندى اهون من الخيانة والكدب
مو بتحملهم بالمرة

شكرا لموضوعك اختى العزيزة


الاختيار مش انت اللي تموت لا قدر الله

المقصود لو شخص انت بتحبه جدا هتختار ايه انه يخونك ولا يموت ؟
 

+Bent El3dra+

بيك هقدر يارب
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
13,814
مستوى التفاعل
639
النقاط
0
الإقامة
فى حضن امى العدرا
ايهما تختار


ان يغدر بك ويخونك..


او يموت..!!
طبعا محدش يختار ان حد يغدر بيه او يخونه
وفى النفس الوقت صعب اوى نتمنى الموت لحد مهما عمل معانا
يبقى اهون صدقينى انه يخون او يغدر
ده رأيى ومعرفش اذا كان صح ولا غلط
ميرسى حبيبتى لموضوعك
 

marmora jesus

* NO SENSE *
عضو مبارك
إنضم
2 أبريل 2008
المشاركات
13,336
مستوى التفاعل
558
النقاط
0
الإقامة
++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++
طبعا محدش يختار ان حد يغدر بيه او يخونه
وفى النفس الوقت صعب اوى نتمنى الموت لحد مهما عمل معانا
يبقى اهون صدقينى انه يخون او يغدر
ده رأيى ومعرفش اذا كان صح ولا غلط


ميرسى حبيبتى لموضوعك

فعلا الاختيار صعب جدا يا بنت العدرا

ميرسي لمرورك يا قمر

ربنا معاكي ويباركك
 

marmora jesus

* NO SENSE *
عضو مبارك
إنضم
2 أبريل 2008
المشاركات
13,336
مستوى التفاعل
558
النقاط
0
الإقامة
++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++
مو بتمنى الموت لحدا

والاختيار صعب
لانى مو بتحمل الخيانة

عارف المشكله في ايه يا جوجو

انك لو سيبته يخونك او يغدر بيك يبقي انت كده بتديله الفرصة انه يموتك

لو اختارت انه يموت مش هيهون عليك في الاول والاخر اسمه حبيبك

ميرسي لمرورك يا جوجو

ربنا معاك ويباركك
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
عارف المشكله في ايه يا جوجو

انك لو سيبته يخونك او يغدر بيك يبقي انت كده بتديله الفرصة انه يموتك

لو اختارت انه يموت مش هيهون عليك في الاول والاخر اسمه حبيبك

ميرسي لمرورك يا جوجو

ربنا معاك ويباركك
ماهو فعلا الاختيار صعب
انا حتى ماعرفتش احدد
لكنى بشكرك على موضوعك الجميل
ربنا يبارك خدمتك
وبدى متابع
:)
 

marmora jesus

* NO SENSE *
عضو مبارك
إنضم
2 أبريل 2008
المشاركات
13,336
مستوى التفاعل
558
النقاط
0
الإقامة
++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++
ماهو فعلا الاختيار صعب

انا حتى ماعرفتش احدد
لكنى بشكرك على موضوعك الجميل
ربنا يبارك خدمتك
وبدى متابع

:)

انا اللي بشكرك علي الحوار الجميل ده يا جوجو

ربنا معاك ويباركك
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON

الاختيار سهل كتير

فلو اردت ان اتمنى الموت

اعتقد هناك الكثير الكثير

ففي هذه الايام الخيانة هي المثل الاعلى لاغلبية التاس

وللاسف..لهذا اتبع قول المسيح وهو سامح الى النهاية

77ضرب 77 الىاخره

شكرا مرمورة

 

+Coptic+

يسوع فداني
عضو مبارك
إنضم
26 يوليو 2009
المشاركات
6,306
مستوى التفاعل
42
النقاط
0
الإقامة
Egypt
انا هختار انه يخوني لاني سهل اني اسامحة لكن الموت ده مقدرش اطلبة لحد حتي لو مكنتش اعرفة
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
صعب الاختيار يا مرموره
من تعلم الحب لا يقدر ان يتمنى شىء غير مستحب لاحد
اى اذا احببت انسان من اعماق قلبى
لا اتمنى له الموت
بل انا الذى اضحى بحياتى لاجله
 

marmora jesus

* NO SENSE *
عضو مبارك
إنضم
2 أبريل 2008
المشاركات
13,336
مستوى التفاعل
558
النقاط
0
الإقامة
++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++
الاختيار سهل كتير

فلو اردت ان اتمنى الموت

اعتقد هناك الكثير الكثير

ففي هذه الايام الخيانة هي المثل الاعلى لاغلبية التاس

وللاسف..لهذا اتبع قول المسيح وهو سامح الى النهاية

77ضرب 77 الىاخره

شكرا مرمورة

تفكير جميل بس مش كله هيقدر ينفذه لان الشخص وهو مجروح مس بيعرف يفكر خالص الا في جرحه ووجع قلبه وبس

ميرسي لمرورك يا كليمو

ربنا معاك ويباركك
 

marmora jesus

* NO SENSE *
عضو مبارك
إنضم
2 أبريل 2008
المشاركات
13,336
مستوى التفاعل
558
النقاط
0
الإقامة
++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++
انا هختار انه يخوني لاني سهل اني اسامحة لكن الموت ده مقدرش اطلبة لحد حتي لو مكنتش اعرفة


بس علي فكرة لو اللي خانك اقرب الناس ليك صعب جدا ده لو مش كان مستحيل انك تسامحه

ميرسي لمرورك يا ماجد

ربنا معاك ويباركك
 

marmora jesus

* NO SENSE *
عضو مبارك
إنضم
2 أبريل 2008
المشاركات
13,336
مستوى التفاعل
558
النقاط
0
الإقامة
++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++
صعب الاختيار يا مرموره

من تعلم الحب لا يقدر ان يتمنى شىء غير مستحب لاحد
اى اذا احببت انسان من اعماق قلبى
لا اتمنى له الموت

بل انا الذى اضحى بحياتى لاجله



لكن حتي بعد ما خانك تفتكر هتفضل تحبه علي الاقل بنفس القدر ؟؟؟؟؟؟؟؟

ميرسي لمرورك يا كوكو

ربنا معاك ويباركك
 
أعلى